Saturday, December 17, 2011

sedih..:(


sebenarnya..aku pn xtahu nk ckp ape. aku saje jew coret2 kt asini tok ilangkan sedih aku n elakkan kpala otak aku daripada pk bukan2..urm..biasala idup kan. ada ketika kita sedih. ada ketika kita hepi. tapi aku ni bila sedih, mudah sgt nk down. mudah sgt nk patah semangat..

ya allah.. aku mohon padamu supaya aku dapat jalani hidup ni dengan tenang..supaya aku dapat kecapi impian aku. aku xnk masa depan aku musnah disebabkan menda remeh mcm 2.. aku pn nk berjya mcm org lain. tp knapa stiap kali sumenya nk okey, mesti ada je menda jadi.. mungkin allah nk duga aku.. ada org ckp kt aku, aku kena ingat yg allah dh tentukan sgalanya tok aku..n sgala yg allah  tentukan adlah yg terbek tok hambanya.. ye, aku tahu. mungkin kepayahan yg aku lalui ini akan dibalas dengan kebahagian hari kemudian. kuatkanla semngatku ya allah.. cekalkanlah hatiku. moga apa yg aku risau n takut x berlaku..  2 jew yg aku pinta ya allah..tolongla makbulkan doaku ya allah..
urm..aku nk tanye pendapat sape2..law korang hadapi masalh,masalah yg paling teruk slama korg idup, apa yg akan korg buat??????




1 comment:

  1. Biasa Kalau Ada Masalah, Aku Lebih Suka Bicara Tentang Orang Lain.. =)

    ReplyDelete