Tuesday, January 18, 2011

apa 2 SAHABAT??


apa 2 sahabat??
setiap org ad pendpt masing2..

bagi aku..
kawan 2 senang nak dapat..
tapi SAHABAT 2 susah cgt nk cari..
cz SAHABAT 2 adlh some1 yg sntiasa ada brsma kita..xkra time kita epi kew..sedih kew..susah.. senang..
so memg btl kn susah nk cari shbt..lbh2 lg sahabat sejati..

adakh SAHABAT 2 some1 y xpenh gaduh ngan kita? bagi aku..sahabat 2 sesorg y dh byk lalui pahit manis brsma kita..y dh biasa dup argue ngan kita sal something..y kadang2 uat kita trasa..tapi seorg shbt 2 xpenah lekang tok memohon maaf or xpenah sush nk memaafkan org len..

skg ni aku rindu sgt2 ngan sahabat2 aku yang duk stdy kat merata2 tempat skg..
ap y sedihnya ad y dh jadi arwah..nk uat cane..ALLAH lebih sygkan dy..moga rohnya ditempatkan di kalangan hamba2 ALLAH yang beriman dan beramal soleh..

urm..ap pn, stiap kali cuti mesti aku akn jmpa diorg..wlaupn x smua..epi tgk masing2 leh further stdy lawpom byk y trpksa meka lalui..xkira suka mahupn duka..GUD LUCK GUYS in whatever you are doing..

mogA2 kita sume dapat berkumpul n sharing pnglmn masing2 suatu ary nanti.. INSYAALLAH..

No comments:

Post a Comment