Wednesday, January 19, 2011

MATURED kew aku ney..huhu

aku slalu tnya..
MATURED kew aku  ney..

law dari segi phisically, dh amai cakap aku matured..ye kot..
tapi law dari segi pemikiran..ad gak y kata cam2..p ad gak y ckp x..hehe..

papa cakap aku xmatured cz aku slalu uat kptsn terburu2..urm..btl kot..usually aku uat kptsn ikt emosi..
bila emosi unstable,mula la aku pk mcm2 n uat kptsn y mrapu.. tapi bila dh cool balik, baru aku sedar y aku ni emotional..haha..nmpk sgt xmatured kn..

tapi biasala..manusia kn..tapi aku emg respect ngan papa..dy memg penybr..law mcm2 krenh aku, dy tetap leh guide n cool down kan aku..biasala..org byk pnglmn kn..hehe..

urm..ape pn..aku hrp cgt aku leh maturedkan diri aku dari segi pemikiran spya aku leh stay cool law ape pn mslh y jadi..n uat kptsn y trbek law lam ap keadaan skalipn..

insyaallah..;)

No comments:

Post a Comment