Sunday, January 16, 2011

GAGAL ke AKU ney???

"Hidup ney ibarat roda..kadangkala kita di atas dan kadangkala kita di bawah..dan semestinya kita xkan selalunya brada di atas dan semestinya xkan selamanya berada di bawah..."

percaya atau tidak??

bagi aku..menda 2 memg betul..org yg brjya kat dunia ni adalh org yg prnah alami kegagalan.. kerana kegagalan 2 membangkitkan semangat tok bangun n buktikan pada semua especially org y pndg rndh pd kita yg kita jugak blh brjya mcm org len..

abah selalu cakap..org len blh buat, knp kita xblh..
dulu aku selalu sangkal pndpt abh 2..
bagi aku, stiap org ad kemampuan yg brbeza..ada bnda yg kita blh buat, tp org len xblh nk buat..dan sebaliknya..

tapi..
bila aku face ngan kegagalan..kegagalan paling truk buat aku..
baru aku yakin ngan ap y abah cakap..
ORG LEN BLH BUAT..NAPE AKU XBLH..ORG LEN BLH BRJYA..AKU PN BLH..!!!!

bila aku face ngan kegagalan..aku ase bangang gila aw..
tapi ngan sokongan ngan org2 y aku syg,,
aku bangkit..

thanks all..
i will make u all proud of me..:)

No comments:

Post a Comment